måndag 18 januari 2010

Brunskogstur

I helgen var jag och hälsade på min mor och min syster i Värmland. Båda bloggar och tycker förstås att jag också måste komma igång. Det blev ett intensivt arbetande bakom skärmen till långt in på nätterna. Fingrarna liksom svävar en liten bit ovanför tangentbordet nu när jag tar mina trevande första steg in i bloggsfären...

Var precis inne och kikade på min systers blogg och blev uppriktigt smickrad av hennes ord. Hon säljer antikt och kuriosa på sin fina hemsida; Country Antiques.se. Jag tycker att hon är oerhört duktig på att arrangera och ta fotografier till sin sida. Gå in och titta på hennes sinne för detta och beakta att hon är autodidakt.

1 kommentarer:

irene riverstone sa...

hej gumman dej va det lätt att hitta ju
kräftan den känner jag igen
i

Skicka en kommentar